my .. pic :)

Tuesday, March 22, 2011

feel damn sad!im really speechless with u!

ur disqualified from my life.i list it down right now and i wish that i can success.i told myself, i should do like this.b cos we won't together more. =( please LORD.im really unhappy.actually wats the way you wan share with me?im fragile!!im NOT SUPERWOMAN!!别考验我 =( 我很心痛 我禁不起考验 i noe im more luCKY prefer others!but i cANt!! im weak you know :( 谁听我倾诉 父啊 你在听吗 给我另个路好吗 减轻我的负担 我等得好苦
公公 你在天堂好吗 孙女很不快乐 你知道吗 你知道我在想什么吗 我的脑袋 我的呼吸 我的每一天到底为什么而活 天上是怎样的 我很想你抱我 告诉我 不要怕 只要信 =C 为什么都是在失去后才后悔 心痛的感觉 我了了
i hope i can tahan.no more tears.
but when i think about it.my tears keep falling down =[
我做错什么 我不想问为什么 我不要!! 可是我要答案  哪里会懂结果是酱 如果我知道 哪里会选择这条路!!!我真的是小丑吗 感觉是利用 我没有价值吗 好想打你!! 我不想呆在这 我要走 我不要回想 我面对不了 人都是邪恶 我想的都没错 你都是为了自己的利益 WHILE YOU FOOL ME,YOU ARE ENJOY YOU LIFE! 我很麻木 我哭得很累了 我何必自己惩罚自己 为什么!


牧师 你说人 一撇一捺 男人左 女人右 男人高过女人 男人是要爱护女人 女人是男人身上取下的 为什么男人却欺负了女人 不是疼爱 而是伤害 遇到错的人吗 是被魔鬼遮住了女人的双眼吗 看不清吗 背叛过了 就死心了  我很不想要问问题 因为往往答案都是自己不要听的 还有 问的问题根本就是愚昧!!!我使用了很久的时间 我究竟还要骗自己多久 我很累 我是人 我玩不起这个游戏 放我!!!!!!




 Don just say it but u don't mean it..all u said >>>bullshit<<<