my .. pic :)

Tuesday, December 14, 2010

♢一则感恩の心情♢

我,做人简单
跟人生活困难
但,感恩你们在我身边
朋友们,我不懂以后我们会变成什么
但 我们都会成熟了 距离远了 感情淡了
别忘了曾经就好
我知道你们の好
也知道你们の坏 哈哈 =)


感谢老大给我の感想  \(^o^)/
♠thank you veli much....giving me such a nice day to bully u...hehe.... cheer up always.... gud luck and all the best will be ur property..... eventhough u smile always but i thinks there's still a lot of things in ur heart... calm down always ya... have a nice day... ^.^♠
应该不用还版权费吧~我只是想做纪念 umm
朋友们
我说话 哪里得罪了 伤害了
请原谅可爱の喔呢~
哈哈 我不是有意の v.v
毕竟我们是真心相对の朋友
◤MACHI◥
或许我傻里傻气 说了不该说の话 那么
I say 声sorry啦~
没有跳sorry.sorry 给你们啦~哈哈
我跳舞~可不是随你跳の~
人 时间 地点都要符合呢~嘿嘿 :)
好了~写到这

3 comments:

  1. remember to use the word well...when using the word then will think of me...haha..my job as a fren is to cheer up...eventhough there's a lot in my heart...im clearing those stuff out..look forward..there's much more important thing should be in my heart to replace those junk.. everyday any diff thing could juz happen without warning u,juz be happy..
    不需要版权,我说过了开心的事就是应该做纪念的,像你说的以后也不知道是怎样,时间是很快的,学校时期已经过了。。保持联络,有什么问题还是可以找我的。。我是24hour on的。。 ^.^

    ReplyDelete
  2. haha.. my word dinNOT used well? haizia..english poor maa..weiheh!!!bravo!!

    ReplyDelete
  3. 最喜欢这个留言了,你不会看到这个贴了吧。。这么后面了。。还有一个星期就要开学了哟,加油吧。。gambatehyo

    ReplyDelete